Support
NetApp tárolórendszerek garanciális és támogatási szolgáltatásai
A NetApp tárolóeszközökhöz rugalmasan konfigurálhat támogatási szolgáltatáscsomagot. A kiszolgált informatikai rendszerek rendelkezésre állási elvárásainak (SLA) függvényében lehet kiválasztani a megfelelő reakció -válaszidő és futamidő paramétereket. Az újonnan értékesített NetApp tároló berendezések 3 év alap garanciát tartalmaznak. Az alap, vagy emelt szintű garanciális szolgáltatásokat már vásárláskor lehetőség van kiterjeszteni akár 5 évre, valamint a lejáratuk után meghosszabbítani egészen a termék „end-of-support” életciklusának lejáratáig.
A gyártó a teljes support portfóliójához garantálja az ActiveIQ névre hallgató megfigyelő szoftverét, amely mesterséges intelligenciára támaszkodva nyújt betekintést tárolórendszereibe. A szoftver biztosít problémakeresést és megelőzést, automatizált frissítést, teljes rendszermonitorozást és ajánlásokat a megfelelő működés érdekében, mindezt egy jól átlátható és könnyen kezelhető felületen keresztül.
Az ActiveIQ elérhető funkciói a supportnak megfelelően:
Gyártói garanciák
Basic Support
A NetApp termékek alap garanciája az alábbi szolgáltatásokat biztosítja, a megvásárlás napjától számított 36-60 hónapon keresztül:
- működéshez szükséges szoftverek és support 24/7 rendelkezésre állással
- operációs rendszer és support 24/7 rendelkezésre állással
- alap hardverek supportja, vagy cseréje meghibásodás esetén, 5 munkanapon belül
- megjegyzés: a hibás eszközt a gyártónak vissza kell küldeni 15 napon belül! Választható opció: „non-returnable disk” felár ellenében.
- működéshez szükséges funkciók és javítócsomagok elérése
- teljes firmware verziókövetés
- MyAutoSupport portál használata
- ActiveIQ alapfunkciók elérése
- proaktív alkatrészcsere a program ajánlására
- automatizált kockázatelemzés
Az alap garancián kívül a gyártó biztosít magasabb szintű szolgáltatásokat is az igényeknek megfelelően:
SupportEdge Advisor
’Digitális tanácsadó’ a rendkívül megbízható, átfogó és előrejelző szolgáltatáshoz 36-60 hónapig.
- működéshez szükséges szoftverek és support 24/7 rendelkezésre állással
- operációs rendszer és support 24/7 rendelkezésre állással
- alap hardverek supportja, vagy cseréje meghibásodás esetén, NBD (Next Business Day)
- megjegyzés: a hibás eszközt a gyártónak vissza kell küldeni 15 napon belül! Választható opció: „non-returnable disk” felár ellenében.
- Felár ellenében 2 vagy 4 órán belüli alkatrész csere küldése, vagy helyszíni cseréje
- működéshez szükséges funkciók és javítócsomagok elérése
- teljes firmware verziókövetés
- MyAutoSupport portál használata
- végponttól végpontig tartó támogatás a teljes rendszerhez
- ActiveIQ ’digitális tanácsadó’ funkciókkal:
- segít megérteni mit és miért kell végrehajtani a megfelelő működés érdekében
- szinte teljes automatizáció a műveletek során
- ActiveIQ AIOps funkciók:
- automatizált kockázatelemzés és megoldás
- folyamatbetekintési lehetőség és legjobb megoldási műveletek felajánlása
- zavartalan firmware frissítés
- digitalizált folyamatellenőrzések
- API hozzáférés
- teljes ActiveIQ funkcióelérés
- helyszíni támogatás és hibaelhárítás
SupportEdge Expert
Fejlett és személyre szabott támogatási rendszer a NetApp szakértői által 36-60 hónapig.
- teljes SupportEdge Advisor szolgáltatás rendszer
- elsőbbségi (L2) támogatási rendszer biztosítása várakozási idő nélkül
- közvetlen szakmai segítségnyújtás az ActiveIQ-ból érkező AIOps ajánlások elvégzéséhez
- a NetApp mérnökei által elvégzett frissítések és frissítési tervek előkészítése
- időszakos folyamatellenőrzés felülvizsgálatok
- személyre szabott támogatási szolgáltatások
- Support Account Manager (SAM) biztosítása
- Életciklus-kezelési jelentések
- Előre telepített menedzsment asszisztens
- SupportEdge szakértői riportok
- Teljeskörű eset és eszkaláció kezelés
Value Support
Támogatási szolgáltatás biztosítása kifejezetten azokhoz a NetApp rendszerekhez, amelyek elérték a rendelkezésre állás végét (EOA) de még köthető rájuk support.
- működéshez szükséges szoftverek és support 24/7 rendelkezésre állással
- operációs rendszer és support 24/7 rendelkezésre állással
- alap hardverek supportja, vagy cseréje meghibásodás esetén, NBD (Next Business Day)
- működéshez szükséges funkciók és javítócsomagok elérése
- ActiveIQ alapfunkciók elérése
- proaktív alkatrészcsere a program ajánlására
- automatizált kockázatelemzés
Gyártói vs. szervizpartneri garancia
A szolgáltatásokat egy részét a megfelelő minősítésű SSC (Support Services Certified) helyi szervizpartnerek is biztosíthatják a gyártó helyett – tipikusan az általuk értékesített rendszerekre. A szervizpartneri garancia alternatívát jelent a közvetlen gyártói garanciához képest, mivel előbbinél az első és második támogatási szintet (telefonos segítség és helyszíni kiszállás) a helyi partner látja el, míg utóbbinál a gyártó nemzetközi támogató szervezete közvetlenül intézkedik. Ezen felül a szervizpartnerek további, egyedi szolgáltatásokat is nyújthatnak, a gyártói támogatástól függetlenül. FIGYELEM: a NetApp támogatás igénybe vételéhez szükséges előfeltétel a tárolórendszer vezérlő sorozatszámainak helyes regisztrációja a NetApp Support weboldalon! Amennyiben már ügyfelünk, kérjük ellenőrizze regisztrációja adatait, mivel a cserealkatrész kiszállításnál is ezen adatokat használja a gyártó!
Szervizpartneri SSC garanciák
PartnerSelect Foundation
Alapszintű hardver és átfogó szoftver támogatás a ’digitális tanácsadóval’. Azon SSC partnerek számára ajánlott választás, akiknek minimális szolgáltatásra van szükségük.
- 24/7 telefonos support
- háttértámogatás, amely előrejelzéseket biztosít a végpontok között
- hozzáférés a szoftverfrissítésekhez
- NDB csere alkatrész biztosítása
- új és továbbfejlesztett ActiveIQ ’digitális tanácsadó’ képességekkel
- digitalizált folyamatellenőrzések
PartnerSelect
Átfogó szoftver és hardvertámogatás ’digitális tanácsadóval’. Azon SSC partnerek számára ajánlott választás, akiknek magasabb szintű szolgáltatásra van szükségük.
- 24/7 telefonos support
- háttértámogatás, amely előrejelzéseket biztosít a végpontok között
- hozzáférés a szoftverfrissítésekhez
- NDB csere alkatrész biztosítása
- Felár ellenében 2 vagy 4 órán belüli alkatrész csere küldése, vagy helyszíni cseréje
- új és továbbfejlesztett ActiveIQ ’digitális tanácsadó’ képességekkel
- automatizált kockázat-elhárítás és zavartalan firmware frissítés
- helyszíni hibaelhárítás
- egységes support
PartnerChoice Essentials
Átfogó szoftver és hardvertámogatás ’digitális tanácsadóval’. Támogatási szolgáltatás biztosítása kifejezetten azokhoz a NetApp rendszerekhez, amelyek elérték a rendelkezésre állás végét (EOA) de még köthető rájuk support.
- 24/7 telefonos support
- háttértámogatás, amely előrejelzéseket biztosít a végpontok között
- hozzáférés a szoftverfrissítésekhez
- NDB csere alkatrész biztosítása
- klasszikus ActiveIQ elérés
- digitalizált folyamatellenőrzések
Professional Services (PS)
Egy új technológia bevezetése mindig kockázatos lehet, arról nem is beszélve, hogy sok időre és megfelelően képzett szakemberekre van szükség, ha minden hibalehetőséget ki akarunk zárni. A legtöbb vállalat, ahol egy ilyen technológiai igény felmerül, jellemzően nem rendelkezik a témában jártas munkavállalókkal. A NetApp erre kínál megoldást partnerei számára, legyen szó ONTAP rendszerekről, E-szériás tárolókról, vagy StorageGRID eszközökről. A NetApp szakemberei a helyszíni felméréstől, a telepítésen át, egészen a kívánt konfigurációig elvégzik az eszközök üzembe helyezését. Ezek a szolgáltatások világszinten elérhetők, így biztosítva a megfelelő a NetApp technológiák gyors és zökkenőmentes használatát.
A gyártó három féle professzionális szervizszolgáltatást különböztet meg:
Basic
- hardverek telepítése (beleértve a rack-szekrényt, összekötő kábeleket, tápellátást, hálózati elemeket)
- szoftver és firmware frissítés
- a telepített rendszer ellenőrzése (eszközök elérhetősége, funkciók működése)
Standard
- hardverek telepítése (beleértve a rack-szekrényt, összekötő kábeleket, tápellátást, hálózati elemeket)
- szoftver és firmware frissítés
- a telepített rendszer ellenőrzése (eszközök elérhetősége, funkciók működése)
- közvetlen projektkoordinátori kapcsolat a gyártóval
- rendszerkövetelmények előzetes egyeztetése a NetApp telepítési vezetőivel
- akár többszöri helyszíni felmérés
- munkaidőn kívüli kiszállás
- HCI rendszer installáció
- VM-kész rendszerkonfiguráció
Advanced
- hardverek telepítése (beleértve a rack-szekrényt, összekötő kábeleket, tápellátást, hálózati elemeket)
- szoftver és firmware frissítés
- a telepített rendszer ellenőrzése (eszközök elérhetősége, funkciók működése)
- közvetlen projektkoordinátori kapcsolat a gyártóval
- rendszerkövetelmények előzetes egyeztetése a NetApp telepítési vezetőivel
- akár többszöri helyszíni felmérés
- munkaidőn kívüli kiszállás
- személyre szabott konfiguráció az igényeknek megfelelően
- szoftver funkciók konfigurálása
- redundáns konfigurálás biztonsági mentéshez és a katasztrófa utáni helyreállításhoz (FAS / AFF rendszerekhez)
- alap rendszerszolgáltatások konfigurálása
- integráció közvetett informatikai környezetbe