Support

NetApp tárolórendszerek garanciális és támogatási szolgáltatásai

A NetApp tárolóeszközökhöz rugalmasan konfigurálhat támogatási szolgáltatáscsomagot. A kiszolgált informatikai rendszerek rendelkezésre állási elvárásainak (SLA) függvényében lehet kiválasztani a megfelelő reakció -válaszidő és futamidő paramétereket. Az újonnan értékesített NetApp tároló berendezések 3 év alap garanciát tartalmaznak. Az alap, vagy emelt szintű garanciális szolgáltatásokat már vásárláskor lehetőség van kiterjeszteni akár 5 évre, valamint a lejáratuk után meghosszabbítani egészen a termék „end-of-support” életciklusának lejáratáig.

A gyártó a teljes support portfóliójához garantálja az ActiveIQ névre hallgató megfigyelő szoftverét, amely mesterséges intelligenciára támaszkodva nyújt betekintést tárolórendszereibe. A szoftver biztosít problémakeresést és megelőzést, automatizált frissítést, teljes rendszermonitorozást és ajánlásokat a megfelelő működés érdekében, mindezt egy jól átlátható és könnyen kezelhető felületen keresztül.

Az ActiveIQ elérhető funkciói a supportnak megfelelően:

Gyártói garanciák

Basic Support

A NetApp termékek alap garanciája az alábbi szolgáltatásokat biztosítja, a megvásárlás napjától számított 36-60 hónapon keresztül:

  • működéshez szükséges szoftverek és support 24/7 rendelkezésre állással
  • operációs rendszer és support 24/7 rendelkezésre állással
  • alap hardverek supportja, vagy cseréje meghibásodás esetén, 5 munkanapon belül
    • megjegyzés: a hibás eszközt a gyártónak vissza kell küldeni 15 napon belül! Választható opció: „non-returnable disk” felár ellenében.
  • működéshez szükséges funkciók és javítócsomagok elérése
  • teljes firmware verziókövetés
  • MyAutoSupport portál használata
  • ActiveIQ alapfunkciók elérése
    •  proaktív alkatrészcsere a program ajánlására
    • automatizált kockázatelemzés

Az alap garancián kívül a gyártó biztosít magasabb szintű szolgáltatásokat is az igényeknek megfelelően:

SupportEdge Advisor

’Digitális tanácsadó’ a rendkívül megbízható, átfogó és előrejelző szolgáltatáshoz 36-60 hónapig.

  • működéshez szükséges szoftverek és support 24/7 rendelkezésre állással
  • operációs rendszer és support 24/7 rendelkezésre állással
  • alap hardverek supportja, vagy cseréje meghibásodás esetén, NBD (Next Business Day)
    • megjegyzés: a hibás eszközt a gyártónak vissza kell küldeni 15 napon belül! Választható opció: „non-returnable disk” felár ellenében.
  • Felár ellenében 2 vagy 4 órán belüli alkatrész csere küldése, vagy helyszíni cseréje
  • működéshez szükséges funkciók és javítócsomagok elérése
  • teljes firmware verziókövetés
  • MyAutoSupport portál használata
  • végponttól végpontig tartó támogatás a teljes rendszerhez
  • ActiveIQ ’digitális tanácsadó’ funkciókkal:
    • segít megérteni mit és miért kell végrehajtani a megfelelő működés érdekében
    • szinte teljes automatizáció a műveletek során
  • ActiveIQ AIOps funkciók:
    • automatizált kockázatelemzés és megoldás
    • folyamatbetekintési lehetőség és legjobb megoldási műveletek felajánlása
    • zavartalan firmware frissítés
    • digitalizált folyamatellenőrzések
    • API hozzáférés
    • teljes ActiveIQ funkcióelérés
  • helyszíni támogatás és hibaelhárítás

SupportEdge Expert

Fejlett és személyre szabott támogatási rendszer a NetApp szakértői által 36-60 hónapig.

  • teljes SupportEdge Advisor szolgáltatás rendszer
  • elsőbbségi (L2) támogatási rendszer biztosítása várakozási idő nélkül
  • közvetlen szakmai segítségnyújtás az ActiveIQ-ból érkező AIOps ajánlások elvégzéséhez
  • a NetApp mérnökei által elvégzett frissítések és frissítési tervek előkészítése
  • időszakos folyamatellenőrzés felülvizsgálatok
  • személyre szabott támogatási szolgáltatások
  • Support Account Manager (SAM) biztosítása
  • Életciklus-kezelési jelentések
  • Előre telepített menedzsment asszisztens
  • SupportEdge szakértői riportok
  • Teljeskörű eset és eszkaláció kezelés

Value Support

Támogatási szolgáltatás biztosítása kifejezetten azokhoz a NetApp rendszerekhez, amelyek elérték a rendelkezésre állás végét (EOA) de még köthető rájuk support.

  • működéshez szükséges szoftverek és support 24/7 rendelkezésre állással
  • operációs rendszer és support 24/7 rendelkezésre állással
  • alap hardverek supportja, vagy cseréje meghibásodás esetén, NBD (Next Business Day)
  • működéshez szükséges funkciók és javítócsomagok elérése
  • ActiveIQ alapfunkciók elérése
    • proaktív alkatrészcsere a program ajánlására
    • automatizált kockázatelemzés
Összegző táblázat a gyártói garanciákról:

Gyártói vs. szervizpartneri garancia

A szolgáltatásokat egy részét a megfelelő minősítésű SSC (Support Services Certified) helyi szervizpartnerek is biztosíthatják a gyártó helyett – tipikusan az általuk értékesített rendszerekre. A szervizpartneri garancia alternatívát jelent a közvetlen gyártói garanciához képest, mivel előbbinél az első és második támogatási szintet (telefonos segítség és helyszíni kiszállás) a helyi partner látja el, míg utóbbinál a gyártó nemzetközi támogató szervezete közvetlenül intézkedik. Ezen felül a szervizpartnerek további, egyedi szolgáltatásokat is nyújthatnak, a gyártói támogatástól függetlenül. FIGYELEM: a NetApp támogatás igénybe vételéhez szükséges előfeltétel a tárolórendszer vezérlő sorozatszámainak helyes regisztrációja a NetApp Support weboldalon! Amennyiben már ügyfelünk, kérjük ellenőrizze regisztrációja adatait, mivel a cserealkatrész kiszállításnál is ezen adatokat használja a gyártó!

 

Szervizpartneri SSC garanciák

PartnerSelect Foundation

Alapszintű hardver és átfogó szoftver támogatás a ’digitális tanácsadóval’. Azon SSC partnerek számára ajánlott választás, akiknek minimális szolgáltatásra van szükségük.

  • 24/7 telefonos support
  • háttértámogatás, amely előrejelzéseket biztosít a végpontok között
  • hozzáférés a szoftverfrissítésekhez
  • NDB csere alkatrész biztosítása
  • új és továbbfejlesztett ActiveIQ ’digitális tanácsadó’ képességekkel
  • digitalizált folyamatellenőrzések

PartnerSelect

Átfogó szoftver és hardvertámogatás ’digitális tanácsadóval’. Azon SSC partnerek számára ajánlott választás, akiknek magasabb szintű szolgáltatásra van szükségük.

  • 24/7 telefonos support
  • háttértámogatás, amely előrejelzéseket biztosít a végpontok között
  • hozzáférés a szoftverfrissítésekhez
  • NDB csere alkatrész biztosítása
  • Felár ellenében 2 vagy 4 órán belüli alkatrész csere küldése, vagy helyszíni cseréje
  • új és továbbfejlesztett ActiveIQ ’digitális tanácsadó’ képességekkel
  • automatizált kockázat-elhárítás és zavartalan firmware frissítés
  • helyszíni hibaelhárítás
  • egységes support

PartnerChoice Essentials

Átfogó szoftver és hardvertámogatás ’digitális tanácsadóval’. Támogatási szolgáltatás biztosítása kifejezetten azokhoz a NetApp rendszerekhez, amelyek elérték a rendelkezésre állás végét (EOA) de még köthető rájuk support.

  • 24/7 telefonos support
  • háttértámogatás, amely előrejelzéseket biztosít a végpontok között
  • hozzáférés a szoftverfrissítésekhez
  • NDB csere alkatrész biztosítása
  • klasszikus ActiveIQ elérés
  • digitalizált folyamatellenőrzések
Összegző táblázat a szervizpartneri garanciákról:

Professional Services (PS)

Egy új technológia bevezetése mindig kockázatos lehet, arról nem is beszélve, hogy sok időre és megfelelően képzett szakemberekre van szükség, ha minden hibalehetőséget ki akarunk zárni. A legtöbb vállalat, ahol egy ilyen technológiai igény felmerül, jellemzően nem rendelkezik a témában jártas munkavállalókkal. A NetApp erre kínál megoldást partnerei számára, legyen szó ONTAP rendszerekről, E-szériás tárolókról, vagy StorageGRID eszközökről. A NetApp szakemberei a helyszíni felméréstől, a telepítésen át, egészen a kívánt konfigurációig elvégzik az eszközök üzembe helyezését. Ezek a szolgáltatások világszinten elérhetők, így biztosítva a megfelelő a NetApp technológiák gyors és zökkenőmentes használatát.

A gyártó három féle professzionális szervizszolgáltatást különböztet meg:

Basic

  • hardverek telepítése (beleértve a rack-szekrényt, összekötő kábeleket, tápellátást, hálózati elemeket)
  • szoftver és firmware frissítés
  • a telepített rendszer ellenőrzése (eszközök elérhetősége, funkciók működése)

Standard

  • hardverek telepítése (beleértve a rack-szekrényt, összekötő kábeleket, tápellátást, hálózati elemeket)
  • szoftver és firmware frissítés
  • a telepített rendszer ellenőrzése (eszközök elérhetősége, funkciók működése)
  • közvetlen projektkoordinátori kapcsolat a gyártóval
  • rendszerkövetelmények előzetes egyeztetése a NetApp telepítési vezetőivel
  • akár többszöri helyszíni felmérés
  • munkaidőn kívüli kiszállás
  • HCI rendszer installáció
  • VM-kész rendszerkonfiguráció

Advanced

  • hardverek telepítése (beleértve a rack-szekrényt, összekötő kábeleket, tápellátást, hálózati elemeket)
  • szoftver és firmware frissítés
  • a telepített rendszer ellenőrzése (eszközök elérhetősége, funkciók működése)
  • közvetlen projektkoordinátori kapcsolat a gyártóval
  • rendszerkövetelmények előzetes egyeztetése a NetApp telepítési vezetőivel
  • akár többszöri helyszíni felmérés
  • munkaidőn kívüli kiszállás
  • személyre szabott konfiguráció az igényeknek megfelelően
  • szoftver funkciók konfigurálása
  • redundáns konfigurálás biztonsági mentéshez és a katasztrófa utáni helyreállításhoz (FAS / AFF rendszerekhez)
  • alap rendszerszolgáltatások konfigurálása
  • integráció közvetett informatikai környezetbe